حجت الاسلام حیدری:

دولت در انتصاب استانداران و مدیران اجرایی تسریع کند

امام جمعه فیروزکوه گفت: یکی از مطالبات از دولت، تسریع در انتصاب استانداران و مدیران کل است، زیرا تا بدنه دولت جهادی نشود، اهداف دولت انقلابی به طور کامل محقق نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه، گفت: یکی از مصادیق مهم تقوای اجتماعی، رعایت حقوق همسایه است؛ بر اساس روایات، حسن همسایگی، موجب زیاد شدن رزق و طول عمر می‌شود.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: دو ماه توسل و عزاداری برای اهل بیت علیهم السلام، ذخیره بزرگی است که باید با تقوا آن را حفظ کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این مدت کم، دولت آیت الله رئیسی کارهای ارزشمندی انجام داده از قبیل تسریع در واکسیناسیون، حل مشکل گرانی کاذب سیمان، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی، تقویت رابطه با همسایگان و پیوستن به پیمان مهم شانگهای و…. اینها ثمره روحیه جهادی و انقلابی است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: یکی از مطالبات از دولت، تسریع در انتصاب استانداران و مدیران کل است، زیرا تا بدنه دولت جهادی نشود، اهداف دولت انقلابی به طور کامل محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام حیدری گفت: اشتغال جوانان‌، معیشت مردم و بی اثر کردن تحریم، در گرو حمایت از تولید است.

وی افزود: تولید کننده، دولت و مردم، سه ضلع حمایت از تولید هستند؛ تولید کننده باید کالا را با کیفیت و قیمت مناسب تولید کند، دولت باید هم از تولید حمایت کند و هم بر تولیدکننده نظارت کند، مردم نیز با تعصب و عِرق ملی، از کالای ایرانی خرید و حمایت کنند.

حجت الاسلام حیدری گفت: امام جمعه شما علاوه بر مطرح کردن مشکلات، در طول هفته پیگیر مشکلات و مطالبات مردم خواهد بود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: اولویت مهم دولت سیزدهم بعد از مهار کرونا، تنظیم بازار و مبارزه با گران فروشی است.

وی بیان داشت: مسئولان در تصمیمات خود، عدالت اجتماعی و منافع محرومان را لحاظ کنند و به مردم اطلاع رسانی مناسب داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا