دیدار با خانواده شهید موسی درویش متولی در شهرستان فیروزکوه

همزمان با ٢٢ اسفند ماه و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا مسئولین شهرستان فیروزکوه با مادر شهید والامقام موسی درویش متولی در روستای بادرود از توابع این شهرستان دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با ٢٢ اسفند ماه و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، ابوالقاسم مهری فرماندار، سرهنگ غلامعلی درویش متولی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر مسعود محمدی مشاور فرماندار شهرستان فیروزکوه با مادر شهید والامقام موسی درویش متولی در روستای بادرود از توابع این شهرستان دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی می باشد که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی در ادامه افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که درراه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

در ادامه ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه نیز با تبریک این روز خجسته اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از خون شهدا است و اگر دشمنان انقلاب توان مقابله با عظمت ایران اسلامی را ندارند به برکت خون شهدای عزیز است .

فرماندار فیروزکوه هدف از این دیدار را تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دلجویی از خانواده شهدا و اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا عنوان کرد و گفت: آرامش اکنون ما، مدیون فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است و لذا ارج نهادن به مقام شهدا و توجه به خانواده های آنها از وظایف سنگینی است که بر عهده تمام مسئولین می باشد.

گفتنی است شهید گرانقدر موسی درویش متولی متولد شهریور ماه ١٣۴۴ می‌باشند که در اسفند ماه ١٣۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون شربت شهادت را نوشیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا