دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: وجود نیروی انتظامی در سطح جامعه، حس امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد و همین که امروز شاهد نعمت امنیت و آرامش در کشور هستیم، مرهون تلاشها و جانفشانی های همه حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان به سرهنگ حسن شاکری فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه تبریک گفت.

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عرض تبریک به سرهنگ شاکری بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان در جریان این دیدار گفت: فداکاری، جوانمردی، فتوت و داشتن روحیه بسیجی از ویژگی های نیروهای انتظامی می باشد.

وی افزود: وجود نیروی انتظامی در سطح جامعه، حس امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد و همین که امروز شاهد نعمت امنیت و آرامش در کشور هستیم، مرهون تلاش ها و جانفشانی های همه حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی است. این نعمت را نمیتوان در کلام توصیف کرد و هر چقدر از زحمات نیروی انتظامی تجلیل کنیم، قطره ای در مقابل این دریای ایثار است.

در ادامه سرهنگ شاکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به این عزیزان که بهترین بندگان خداوند هستند افتخار بزرگی می‌باشد که نصیب شما شده است.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا با خدا معامله کردند و خون شهید از زمان جاری شدن بر زمین اثر خود را می‌گذارد. خون شهیدان بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت این نظام است.

در پایان غلامرضا نیکدل نیز بر لزوم همکاری هرچه بیشتر این دونهاد جهت خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا