دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فیروزکوه

همزمان با هفته تعاون رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در اداره تعاون روستایی با رئیس این نهاد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با هفته تعاون غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در اداره تعاون روستایی با جعفری رئیس این نهاد دیدار کرد و پیرامون خدمات به خانواده‌های معظم جامعه ایثارگری در شهرستان به گفت و گو پرداخت.

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در این دیدار تصریح کرد: همکاری خوبی فی مابین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعاون روستایی در زمینه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خصوصا در روستاها وجود دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

نیکدل در ادامه افزود: آسایش امروز ما مدیون فداکاری‌هایی است که شهدا و ایثارگران با گذشتن از جان و سلامتی خود فراهم کردند وامروز نیز وظیفه همه ما خدمت‌رسانی به این عزیزان است و قطعا در این خصوص ظرفیت‌های موجود در مجموعه تعاون روستایی در حوزه اشتغال در قالب ضوابط قانونی و نیز همکاری های مشترک این دو نهاد در اختیار این عزیزان گذاشته می شود.

جعفری رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، در این جلسه خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از نعمت های خداوند می باشد که شامل حال پرسنل اداره ما شده است، خدمت به خانواده هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادن در برابر متجاوزان به خاک میهن اسلامی از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا