دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرماندهان راهنمایی و رانندگی و پلیس راه شهرستان فیروزکوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در دیدارهایی جداگانه با فرمانده راهنمایی و رانندگی و رئیس پلیس راه محور فیروزکوه دیدار و از زحمات و فداکارای این عزیزان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در دیدارهایی جداگانه با سرگردجهانی فرمانده راهنمایی و رانندگی و سرهنگ آقاجانی رئیس پلیس راه محور فیروزکوه دیدار و از زحمات و فداکارای این عزیزان قدردانی کرد.

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی تصریح کرد: سربازان جان‌برکف ملت ایران در نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و با عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزش‌ها ودراین ایام کرونا باتلاش مضاعف در کنترل ترددها با توجه به اعمال محدودیت های تردد تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

نیکدل همچنین اظهار داشت: شما سفید پوشان عرصه امنیت در راه‌ها و جاد‌ه‌ها محافظ جان انسان‌ها و فرشتگان نجات در محورها هستید که با تمام توان و قوا در جهت حفظ جان مردم تلاش می‌کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا