دیدار مسئولان شهرستان فیروزکوه با جانباز تقی درویش متولی

همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز مسئولین شهرستان فیروزکوه در طرح دیدار با عملداران حماسه با جانباز ٧٠٪‏ تقی درویش متولی دیدار و سپاسگزاری نمودند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه، ابوالقاسم مهری فرماندار، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در طرح دیدار با عملداران حماسه با جانباز ٧٠٪‏ تقی درویش متولی دیدار و سپاسگزاری نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه پر برکت شعبان و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز گفت: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند.

وی افزود: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی های دریادلانی چون شماست که تفسیر گر واقعی معنای ایثار هستید و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی بدیل قیام کربلا، حماسه ای دیگری آفریدید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا