مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فیروزکوه:

رأی «آری» ملت به جمهوری اسلامی، پاسخ بلند «نه» به نیرنگ استعمار جهانی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) فیروزکوه گفت: هر چقدر ما شکرگزار باشیم و تلاش کنیم رو به جلو حرکت کنیم خدا هم مسیر را باز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت‌الاسلام کاظم موئینه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان فیروزکوه با اشاره به آرای مردم در سال ۵۸، اظهار کرد: روز ۱۲فروردین این روز مبارک و فرخنده را به اهالی شهرستان فیروزکوه بالاخص خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین بسیجیان جان برکف تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی و پیشرفت روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم.

وی افزود: این روز به مثابه آیه شریفه و ذکرهم به ایام الله ان فی ذالک لایات صبار شکور است؛ این روز از ایام الله از روزهایی است که خداوند متعال لطفش را شامل حال این ملت کرد و از یوغ ظلم حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خارج کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان فیروزکوه ادامه داد: خداوند در ۱۲فروردین حکومتی را به مردم ایران عطا کرد که خودشان در این حکومت تصمیم می‌گیرند و نقش دارند حکومتی نیست که موروثی باشه پدر و پسری باشد، بلکه حکومتی است که هم بر اساس تعالیم خداوند متعال است هم نقش مردم هر دو در آن تاثیر گذارند و این از نعمت‌های خداوند و از نشانه‌های رحمت خداوند است که این حکومت را برای ما قرار داد و ما باید قدران باشیم.

موئینه گفت: چطور باید قدردان نباشیم وقتی گذشته را مقایسه می‌کنیم که چه گذشته‌ای بود چه حکومتی بود که خفقانی بود روز جمهوری اسلامی برای ما یک نعمت است ما می‌فهمیم این چه روزی هست.

وی با اشاره به عبور حضرت موسی علیه السلام از رود نیل، بیان کرد: وقتی که خداوند متعال به حضرت موسی فرمان داد که از رود نیل بگذرند روزی بود از دست ظلم فرعونیان نجات پیدا کردند. بعد از این که از رود نیل گذشتن سختی‌هایی بر آنها گذشت، بعضی‌ها از مشکلاتشان به حضرت موسی گله کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: خداوند متعال ندا داد ای موسی به اینها یادآوری کن؛ ما شما را نجات دادیم از دست فرعونیان، در چه خفقانی بودید؛ مردان شما را می‌کشتند زنانتان را به اسیری می‌بردند به آنها یادآوری کن سختی است.

وی بیان کرد: داستان حضرت موسی علیه السلام مطابقت دارد با جمهوری اسلامی یادآوری کنید ما در چه خفقانی بودیم؛ در چه مشکلاتی بودیم در رژیم شاهنشاهی در رژیم پهلوی، سختی‌هایی که پیش رویمان است برایمان قابل تحمل می‌شود و اینکه تلاش کنیم که این سختی‌ها را پشت سر بگذاریم و روز به روز بهتر بشود نه اینکه در این سختی ها هم بمانیم اما شکرگزار این باشیم که خداوند این نعمت جمهوری اسلامی را به ما داد؛ روز۱۲ فروردین اولین روز حکومت الله در ا سرزمین عزیزمان ایران است.

موئینه تاکید کرد: هر چقدر ما شکرگزار باشیم و تلاش کنیم رو به جلو حرکت کنیم خدا هم مسیر را باز می کند خدا هم گره ها را باز می‌کند مشکلات را حل می‌کند بستگی دارد ما چقدر شکرگزار نعمت های خدا باشیم مخصوصا نعمت جمهوری اسلامی و اینکه شکرگذار باشیم و در راه حفظ این نعمت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال این نعمت را به ما داد آیا فقط ما مشکل داریم؟ هر کجا باید درست شود درست کنیم و به جلو حرکت کنیم و هم شکرگزاری از این نعمت الهی و عید بزرگ عیدی که حکومت الله جانشین حکومت طاغوت شد کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان فیروزکوه در پایان با اشاره به رای آری مردم در ۱۲فروردین گفت: مردم ایران با رای بالا حکومت الله را خواستند. ما باید قدردان این مردم عزیزمان باشیم و به آنها خدمت کنیم و این مشکلات و سختی های که هست ان شالله با تلاش همه مسئولین همه ی خدمتگزاران این مشکلات حل شود و رضایت مردم فهیم و انقلابی بدست آید این رضایت مردم ،رضایت خداست انشاءالله که همینطور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا