رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه:

دیدار با جانبازان روحیه بخش است

در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه به اتفاق فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با جانباز سید احمد حسینی و جانباز مهدی پازوکی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه به اتفاق سرهنگ حسن شاکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با جانباز سید احمد حسینی و جانباز مهدی پازوکی دیدار کردند.

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک ایام شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان قطعا بندگان عزیز خداوند هستند که با جان خود با خدا معامله کردند.

نیکدل بیان کرد: جانبازان به دلیل ایثارگری بزرگی که انجام داده اند جایگاه ویژه ای در کشور دارند و ما به وجودشان افتخار می کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه اظهار داشت: دیدار با جانبازان روحیه بخش است و ما تلاش می کنیم در این دیدارها از رهنمودها و نصایح آن عزیزان در جهت خدمت بیشتر به مردم و ایثارگران بهره مند شویم.

در ادامه سرهنگ شاکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مرهون فداکاری های شهدا و جانبازان است و به تعبیری می توان از جانبازان به عنوان شهدای زنده نام برد چراکه سال ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.

شاکری خاطرنشان کرد: یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد چون جامعه را در برابر هرگونه آسیب و خطر احتمالی بیمه می کند و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایفی است که بردوش ما قراردارد و جانبازان معزز، طلایه داران این راه به شمار می روند.

گفتنی است؛ جانباز ٧٠٪‏ سید احمد حسینی در تاریخ ١٣۶٣/٩/۶ در منطقه پادگان زرینه مریوان بعلت اصابت ترکش به دو چشم به درجه جانبازی نائل آمده‌اند؛ جانباز مهدی پازوکی در تاریخ ١٣٧٢/١٢/٢۴ (شب چهارشنبه سوری)درکسوت سربازنیروی انتظامی بعلت انفجار نارنجک به درجه جانبازی نائل آمده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا