رئیس جمهور وارد شهرستان فیروزکوه شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در سفری یک روزه وارد شهرستان فیروزکوه شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، صبح امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه، همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد شهرستان فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، بازدید از پروژه ملی سد مخزنی نمرود فیروزکوه، بررسی روند پیشرفت پروژه و مشکلات تکمیل پروژه اولین برنامه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه خواهد بود.

این سد که احداث آن از سال ۱۳۸۴ شروع شده است، در شهرستان فیروزکوه، در فاصلۀ ۱۸ کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه و تنها دو کیلومتر پایین‌تر از روستای سله بن، بر فراز رودخانه حبله رود در ارتفاع ۲۰۲۰ متر از سطح دریا بنا شده است و همچنان روند تکمیل آن ادامه دارد.

نشست با فرهیختگان شهرستان فیروزکوه، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه است.

رئیس جمهور پس از پایان برنامه‌های خود در شهرستان فیروزکوه، به شهرستان دماوند سفر خواهد کرد تا در دیگر برنامه‌های خود از جمله دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه حضور پیدا کند.

پیش‌بینی می شود، موضوعات مختلف خصوصاً مسائل مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، ارتقاء بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت های آب شرب پایدار، موضوعات رفاهی اعم از فضای آموزشی، ورزشی، تفریحی و … از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه پیگیری شود.

لازم به ذکر است؛ رئیس جمهور تابستان سال گذشته نیز برای بازدید از مناطق سیل زده روستای مزدران به شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا