رازگشایی از یک جنایت خانوادگی در فیروزکوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از کشف راز ناپدید شدن یک زن ۱۰ ماه پس از وقوع جنایت خبر داد و گفت: با توجه به تناقضات همسر فرد گمشده، جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و در نهایت در روز ۵ آبان ماه سال جاری به قتل همسر خود و قرار دادن جسد در پشت دو ردیف دیوار در انبار منزل خود اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از میزان، عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از کشف راز ناپدید شدن یک زن ۱۰ ماه پس از وقوع جنایت خبر داد و بیان کرد: مورخ ۲۵ دی ماه سال گذشته مردی به کلانتری ۱۱ فیروزکوه مراجعه و اعلام می‌کند که همسرش ساعت ۱۰ صبح جهت پیاده روی از منزل خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته است.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این راستا، موضوع به اداره آگاهی منعکس شد و تحقیقات قضایی مفصلی صورت گرفت؛ اما منتج به نتیجه‌ای نشد.

وی اظهار کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه داشت تا اینکه در جریان تحقیقات، ادله‌ای در خصوص نقش داشتن همسر فرد مفقود شده در جریان ناپدید شدن وی کشف شد.

رضایی اظهار کرد: با توجه به تناقضات همسر فرد گمشده، جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و در نهایت در روز ۵ آبان ماه سال جاری به قتل همسر خود و قرار دادن جسد در پشت دو ردیف دیوار در انبار منزل خود اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: با اعتراف متهم، جسد با حضور مقام قضایی کشف و جهت انجام تحقیقات در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم در بازسازی صحنه جرم اذعان کرد که همسر خود را با روسری خفه کرده و در محل مورد نظر قرار داده است.

رضایی در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده زیر نظر مقام قضایی در دست انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا