رحیمی:

راهپیمایی ۱۳ آبان سناریوهای آمریکایی‌ها را بر هم زد

فرمانده سپاه فیروزکوه گفت: ۱۳ آبان ماه سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی ایالات متحده و غرب تشکیل داده و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال سناریوهای آمریکایی‌ها را برهم زد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محسن رحیمی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یوم الله ۱۳ آبان مصداق اشاعه کلمه حق و تلاش برای ابطال باطل است.

وی تصریح کرد: آمریکای سلطه‌گر حیثیت ملی و استقلال ایران را نشانه گرفت، اما ۱۳ آبان ماه سد محکمی در برابر زیاده خواهی ایالات متحده و غرب تشکیل داد، حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال سناریوهای آمریکایی‌ها را برهم زد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه افزود: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

وی عنوان کرد: روز سیزدهم آبان ۱۳۵۷ روز اوج تظاهرات و مخالفت دانش‌آموزان و دانشجویان علیه شاه بود، دانشگاه تهران که از مدتی پیش به محل گردهمایی دانشجویان مخالف رژیم تبدیل شده بود، در روز ۱۳ آبان شاهد یکی از گسترده‌ترین تجمعات دانشجویان بود.

رحیمی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: مردم شهرستان فیروزکوه با حضور پررنگ در راهپیمایی ۱۳ آبان به تمامی کسانی که در ذهن خودشان محاسبات غلطی داشته و برای مردم ایران نقشه می‌کشیدند آشکار کرد که مردم در تبعیت از رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

وی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از هر سال در شهرستان برگزار شد و اهالی شریف فیروزکوه با حضورشان در این روز حماسه ماندگار دیگری را در شناسنامه اسلامی خود خلق کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا