راه اندازی اینترنت پرسرعت ۴G و ۳G همراه اول در ۶روستای شهرستان فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه از راه اندازی اینترنت پرسرعت ۴G و ۳G همراه اول در ۶ روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، از راه اندازی اینترنت پرسرعت ۴G و ۳G همراه اول در ۶ روستای شهرستان خبر داد و گفت: با راه اندازی اینترنت پرسرعت این امکان برای دانش آموزان روستایی برای دسترسی به اینترنت روستایی و استفاده از برنامه شاد فراهم شده است.

یوسفی جمارانی در ادامه خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در راستای تحقق وعده های داده شده به اهالی روستاهای مهن، کرکوانه، حصاربن، نجفدر، وزنا و زرمان اینترنت پرسرعت تلفن‌ همراه ۴G و ۳G توسط همراه اول راه اندازی شد و برای دانش آموزان روستاهای یادشده بهره گیری از آموزش مجازی از این طریق امکان پذیر می باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: رساندن اینترنت به روستاها از اولویت نخست دولت تدبیر و امید بوده چرا که اتصال روستاها به اینترنت زمینه و بستری برای توسعه آموزش، بهداشت و سلامت الکترونیک در این منطقه ها است.

وی هم چنین تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ها، ارتقا کیفیت و کمیت محصولات مخابراتی در روستاها یکی از برنامه‌های دولت در فیروزکوه است که با برنامه‌ریزی های کارشناسی شده و در نظر گرفتن اولویت‌ها ، با هدف تقویت زیرساخت‌های لازم در حال تحقق است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا