سرگرد پاسدار محمد حیدری منش:

رسم شهیدان با خدا بودن است/راهی که شهدا در پیش گرفتند حق است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: رسم شهیدان با خدا بودن است، رسم شهدا راه خدا است؛ اگر رسم شهیدان را فرا بگیریم، خدایی میشویم، و چه تلخ است که از اخلاص دور شویم و برای خود محوری از شهدا غافل شویم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در دوازدهمین یادواره شهدا شهر فیروزکوه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: گرامی میداریم ایام الله نهم دی ماه روزی در تاریخ انقلاب ماندگار شد، مقطعی که تهاجم دشمن در عرصه کودتای نرم و اعتماد شوم معاندین نظام، با تجدید بیعت با ولایت، نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: امروز که در محفل شهدا هستیم باید یاد کنیم از سردار دلها که با خباثت آمریکایی‌ها رفت و برای همه ماندگار شد، همه آنهایی که به انتظار وعده صادق “وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ …” امید دارند و رسالتی که بر دوش داریم.

دکتر حیدری منش خاطر نشان کرد: بازگو کردن‌ الگوی تربیتی سیره حاج قاسم یعنی که همان مکتب حاج قاسم است؛ حاج قاسم ما اسوه شجاعت، اهل تدبر و الگوی اخلاص بود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: رسم شهیدان با خدا بودن است، رسم شهدا راه خدا است؛ اگر رسم شهیدان را فرا بگیریم، خدایی میشویم، و چه تلخ است که از اخلاص دور شویم و برای خود محوری از شهدا غافل شویم.

سرگرد پاسدار محمد حیدری منش در ادامه گفت: راهی که شهدا در پیش گرفتند حق است و هدفشان سلوک الهی است؛ کسی که در مسیرشان قرار میگیرد و هدفش شهدا است، در این راه نهایت آرامش و عشق _عشقی که خدایی است_ را تجربه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا