مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه:

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی در حوزه ‌های امتحانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمدرضا بنار، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در خصوص آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت تمام ضوابط و پروتکل های بهداشتی از امروز آغاز شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش فیروزکوه در ادامه افزود: به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی امتحانات رشته های علوم تجربی و ریاضی -فیزیک روزهای زوج و امتحانات رشته علوم انسانی روز های فرد برگزار می شود؛ تفکیک زوج و فرد برای رشته های تحصیلی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام گرفته است.

وی در خصوص حوزه های امتحانی اذعان داشت: امتحانات نهایی در دو حوزه شهید مطهری و ۱۷ شهریور برگزار می شود.

محمد رضا بنار از رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی در حوزه ‌های امتحانی خبر داد و تاکید کرد: در حوزه های امتحانی، دخترانه و پسرانه، کارشناس بهداشت حضور دارد؛ روسای حوزه ها، مراقبین و منشی ها در حوزه های امتحانی مشخص و همگی موظف به رعایت نکات بهداشتی هستند؛ در مدرسه ۱۷ شهریور علاوه بر استفاده از ماسک از شیلدهای محافظتی نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: تمام دانش آموزان در دو حوزه امتحانی از ماسک استفاده می کنند؛ تب سنجی در هنگام ورود دانش آموزان انجام می شود؛ در حوزه امتحانی ۱۷ شهریور در ورودی سالن موکت های ضدعفونی کننده قرار داده شد؛ هم چنین صندلی ها واقع در حوزه های امتحانی کاملاً ضدعفونی شده و با فاصله مناسب، طبق پروتکل های بهداشتی، از هم قرار گرفته است؛ خروج دانش آموزان نیز از سالن به نوبت انجام می شود تا ازدحام و تجمعی صورت نگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا