رفع موانع اجرایی طرح های مدیریت شهری با پیگیری های نماینده مجلس

نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان، ریاست اداره برق فیروزکوه، ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رئیس دفتر و جمعی از کارکنان دفتر نماینده مجلس با حضور در محل شهرداری، با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان، ریاست اداره برق فیروزکوه، ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رئیس دفتر و جمعی از کارکنان دفتر نماینده مجلس با حضور در محل شهرداری، با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رسولی نژاد ضمن تبریک انتصاب علیرضا صادقی به سمت شهردار فیروزکوه و تقدیر از خدمات جعفر پرج در سال های گذشته، حمایت خود را جهت اجرای طرح ها و برنامه های شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری جهت رفع مشکلات شهروندان و توسعه پایدار شهر با پیگیری رفع موانع پروژه ها و تأمین اعتبارات لازم از مراجع استانی و ملی، اعلام کرد.

شهردار فیروزکوه در این نشست با اشاره به ظرفیت های شهر و فرصت حضور نماینده پرتلاش در شهرستان گفت: شهر فیروزکوه دارای ظرفیت های بسیاری همچون هوای سالم و طبیعت زیبا است که باید برای توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذار و ایجاد زمینه بازگشت جمعیت به شهر، از این پتانسیل ها استفاده و رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

صادقی ضمن تقدیر از پیگیری های موثر نماینده از مراجع ملی و استانی، افزود: بسیاری از موانع با رایزنی های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در حال رفع است که ۴ پروژه شاخص مدیریت شهری نیز برای سفر رئیس جمهور شناسایی شده که امیدواریم اعتبارات خوبی برای اجرای آن ها تأمین گردد.

وی به تغییر لایحه بودجه و در نظر گرفتن بسته های تشویقی در بافت فرسوده اشاره و تأکید کرد: بودجه شهرداری می تواند در سال های آتی با ایجاد درآمد پایدار، افزایش قابل توجهی داشته باشد و اهرم های تشویقی برای ساخت مسکن با در نظر گرفتن مشارکت دستگاه های مختلف در محلات بافت فرسوده در تجمیع عوارض سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده که به زودی برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

شهردار فیروزکوه تصریح کرد: پارک های احداث شده در سطح شهر، پارک های محله ای است و جمعیت پذیری لازم را ندارد و لازم است تا محل بازی کودکان، مجموعه های تفریحی و گردشگری، باغ گل ها، پارک بانوان و محل اسکان مسافران نیز تعبیه شده و طرحی در خور شأن شهروندان اجرایی گردد.

صادقی به ضعف جدی در حوزه ماشین آلات خدمات شهری اشاره و گفت: نیاز است تا با پیگیری از مراجع ملی و استانی، تجهیزات و ماشین آلات حوزه آتش نشانی و خدمات شهری به ویژه در بحث امداد و خدمت رسانی در زمستان تقویت گردد تا پاسخگوی نیازهای شهر باشد.

وی در پایان اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، رعایت عدالت و قانون برای همه شهروندان سرلوحه کار ما خواهد بود و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و ایجاد درآمد پایدار برای شهر و شهروندان در اولویت کاری ما قرار دارد که با توجه به همدلی خوب بین مسئولان در شهرستان، به دنبال آن هستیم تا مردم خدمات خوبی دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا