معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار:

روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان با مردم است

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار، گفت: در اطلاع رسانی باید به گونه ای عمل کرد که علاوه بر شفاف سازی و انعکاس به موقع و با دقت اخبار در جهت تقویت اعتماد عمومی و افزایش انسجام اجتماعی گام برداشت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار، گفت: روابط عمومی ها در صورتی آیینه تمام نمای ادارات و سازمان ها محسوب می شوند که علاوه بر کمیت بر کیفیت هم توجه داشته باشند؛ اگر خبر صرفاً در چهارچوب منافع دستگاه ها و مسئول اداره یا سازمان باشد در دراز مدت جذابیت خود را از دست می دهد و مردم با آن خبر ارتباط نمی گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار تصریح کرد: زمانی یک خبر از مجموعه ادارات ارزش پیگیری و رصد پیدا می کند که در برگیرنده اتفاقات و تصمیماتی باشد که برای جامعه هدف جذابیت داشته باشد.

وی افزود: در اطلاع رسانی مجموعه اقدامات و عملکرد ادارات باید به گونه ای عمل کرد که علاوه بر شفاف سازی و انعکاس به موقع و با دقت اخبار در جهت تقویت اعتماد عمومی و افزایش انسجام اجتماعی گام برداشت؛ بنابراین لازم است تا در این حوزه از نشر اخبار که با سلب اعتماد مردم همراه خواهد بود خودداری کنند.

کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: روابط عمومی که پل ارتباطی یک سازمان با مردم محسوب می شود بعنوان یک جایگاه تخصصی می بایست با شناخت کامل و تحلیل شرایط جامعه، ارتباط نزدیکی با جامعه هدف خود برقرار کنند تا علاوه بر جذب مخاطب در نهایت هم جامعه را اغنا کرده و هم در بحث کمی کردن اخبار بتوانند امتیاز آوری کنند و بعنوان یک مشاور در حوزه اطلاع رسانی در کنار مدیر آن مجموعه ایفای نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا