رودهن حتی یک بیمارستان ندارد / بیمارستان فیروزکوه پاسخگو نیست

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس ضمن انتقاد از امکانات کم بهداشتی این شهرستان ها گفت: رودهن حتی یک بیمارستان ندارد و بیمارستان فیروزکوه نیز پاسخگو نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از مهر، سید احمد رسولی نژاد به وضعیت نامناسب درمانی فیروزکوه و دماوند اشاره کرد و افزود: شهر رودهن علی رغم جمعیت قابل توجه حتی یک بیمارستان نیز ندارد و تجهیزات تنها مرکز درمانی این شهر نیز ناچیز است و همچنین از کمبود پزشک و پرستار رنج می برد.

نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند به قرار گرفتن شهرستان فیروزکوه در نزدیکی محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت: این شهرستان تنها یک بیمارستان ۳۲ تخته با امکانات حداقلی دارد، که آن هم در مرز سه استان تهران، مازندران و سمنان قرار دارد و به هیچ وجه برای مردم این شهرستان و این مناطق کفایت نمی کند.

وی ادامه داد: بیمارستان فیروزکوه که در مسیر محور پر تردد فیروزکوه قرار گرفته حتی یک دستگاه «سی. تی » اسکن برای مراجعه مصدومین تصادفات و بیماران کرونایی ندارد.

رسولی نژاد از نشست خود با وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در این نشست برای افزایش تخت های بیمارستانی و امکانات درمانی و نیز تقویت پایگاه های اورژانس در منطقه دستور لازم گرفته شد، اما هنوز شاهد اجرای آن نیستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا