امام جمعه فیروزکوه:

روشنگری و تبیین حقایق توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) مکمّل قیام عاشورا بود

امام جمعه فیروزکوه گفت: بعد از حادثه عاشورا، تلاش بنی امیه در جهت محو اسلام راستین بود، ولی روشنگری امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها نقشه آنها را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: اگر کسی با خدا معامله کند و خطوط قرمز الهی را رعایت کند، خداوند در مشکلات راه گشایش قرار می‌دهد و از جایی که گمان نبرد، روزی او را می‌رساند.

وی اظهار داشت: بعد از حادثه عاشورا، تلاش بنی امیه در جهت محو اسلام راستین بود، ولی روشنگری امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها نقشه آنها را خنثی کرد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه افزود: اگر در جهت تبیین دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب کوتاهی کنیم، دشمن آنها را به نفع خود تحریف می‌کند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: برخی مسئولین دولت قبل، سعی کردند با تحریف حقیقت، مشکلات کشور یا واردات واکسن را به قبول FATF و تحریم ها گره بزنند، ولی دولت آقای رئیسی با واردات سریع واکسن و اقدامات مناسب، نشان داد راه حل حقیقی مشکلات کشور در روحیه جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: با شروع سال تحصیلی و جشن عاطفه ها، مردم خیرخواه و خیّرین به قدر وسع خود به کمک افراد بی بضاعت بشتابند تا دانش آموزی از تحصیل باز نماند؛ کمیته امداد و نهادهای امدادی آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: قدرت و قوت یک کشور و آبروی آن، بیش از هرچیز وابسته به نیروی انسانی است؛ نیروی انسانی را چه کسی می‌سازد؟ معلم است که نیروی انسانی می‌سازد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه افزود: معلمان و فرهنگیان، اولین چیزی که به دانش آموزان یاد می‌دهند، احساس‌ هویت مستقل ملی و دینی است.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگیان گران قدر، ایمان و صفات اخلاقی، روحیه فکر کردن و استقلال رأی، مشارکت اجتماعی و کمک به همنوع را به دانش آموزان یاد بدهند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: نوجوان غیور ایذه ای، با رشادت و فداکاری خود، نشان داد که امثال شهید فهمیده ها در میان دهه هشتاد ها، هنوز وجود دارند و راه شهدا ادامه دارد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به روز نیروی انتظامی گفت: روز نیروی انتظامی را گرامی میداریم؛ نیروی انتظامی تراز انقلاب، باید مظهر اقتدار و رأفت توأمان باشد، به طوری که با حضور سبزپوشان انتظامی، خلافکار احساس‌ ناامنی و مردم عادی احساس امنیت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا