رونمایی از تابلوی تصاویر شهدای شهرستان فیروزکوه

با حضور مسئولین شهرستانی در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران از تابلوی تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان فیروزکوه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، محمدرضا شهرآشوب رئیس شورای اسلامی شهر، خانم یوسفی رئیس بانک کشاورزی شهرستان فیروزکوه در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران از تابلوی تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان فیروزکوه رونمایی شد.

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در این رونمایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خون شهیدان پیام‌آور راه نو و اندیشه جدید تمدن برای دنیاست، سختی‌ها و مشکلات می‌گذرد و انتقادات و مشکلات وارد است، اما این خط روشن به سمت ظهور امام عصر(عج) و قله‌های بلند تمدن اسلامی پیش می‌رود و مبارک باد بر خانواده شهدا، بر خادمان دستگاه‌ها و نهادهایی که در راه شهدا قدم برمی‌دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهدا بزرگانی هستند که بالاترین انرژی و عزیزترین توان خود را که حیات مادی خود بوده است، را پای درخت تنومند اسلام و پای تعالی معنوی خود ریختند و امروزه باید افتخارات و عزت شهدا را همه نصب‌العین خود قرار دهیم و اجازه ندهیم یاد این عزیزان فراموش شود.

در حاشیه این برنامه نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه نیز تاکید داشت: این تابلوی زیبا از تصاویر شهدای شهرستان با مشارکت همکار بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران آقای ستار درویش متولی ساخته شده است و امیدوارم با این کار ارزشمند دل خانواده های معظم شهدا را شاد کرده باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا