ساخت یادمان شهدای جهاد سازندگی در شهرستان فیروزکوه

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه از ساخت یادمان شهدای جهاد سازندگی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه، به مناسبت روز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تماس تلفنی با رییس جهاد کشاورزی و ضمن تبریک روز جهاد کشاورزی با دو تن از خانواده های معظم شهدای جهاد سازندگی فیروزکوه نیز گفتگو کرد.

نیکدل با اشاره به این که وجود بیماری کرونا و عدم امکان دیدار حضوری باعث شده دیدارها به صورت تلفنی انجام شود، اذعان داشت: این تماس‌ها در راستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای جان بر کف عرصه ۸ سال دفاع مقدس صورت می گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی همواره دغدغه اسلام را داشتند، بیعت دوباره کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: شهیدان والامقام سنگر ساز بی سنگر مایه قوام و ثبات درخت انقلاب اسلامی هستند؛ امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در ادامه غلامرضا نیکدل رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به جلسه با رضا فرازی، رییس جهاد کشاورزی و سید محمد حسینی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: این جلسه در خصوص تعویض و بازسازی تابلو و یادمان شهدای سنگر ساز بی سنگر در خروجی شهرستان برگزار شد.

وی در پایان تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان وظیفه تک تک نهادها بوده و نصب این یادمان‌ها کوچکترین اقدام در زنده نگه داشتن رشادت و فداکاری‌های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا