سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه منصوب شد

با حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سید ولی اله حسنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه با حضور حیدری منش فرماندار، امام جمعه شهرستان، سیدعلی بابایی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حامد امیرآبادی مدیر حراست سازمان، مدیران اجرایی شهرستان و جمعی از بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

در این آئین حسنی به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه منصوب و معارفه و از زحمات رضا فرازی مدیر سابق این مجموعه تقدیر شد.

حیدری منش فرماندار شهرستان در این جلسه با توجه به اشتغال عمده‌ای از مردم شهرستان در بخش کشاورزی، اظهار داشت: باید با ایمان و اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم.

وی همچنین به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مدیر جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کارشناسان و کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار فیروزکوه بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شهرستان از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا