سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه معارفه شد

آیین معارفه سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، آیین معارفه سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه با حضور شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران، تیموری دبیر هیات فوتبال استان، فرماندار، سرپرست معاونت سیاسی، انتظامی فرمانداری، رئیس شورای شهر و ورزشکاران فیروزکوهی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه بر نهادینه کردن امر ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: ورزش مهمترین عامل ایجاد نشاط و شادابی است و نهادینه شدن این امر در میان خانواده ها وجامعه موجب کاهش آسیب ها و آفت های اجتماعی می شود.

وی تصریح کرد: باید بستر لازم برای توسعه ورزش در شهرستان فراهم گردد و در این راستا از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب بهره گیری شود.

فرمنادار شهرستان فیروزکوه با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی در توسعه ورزش شهرستان خاطرنشان کرد:باید از ظرفیت بخش خصوصی در جهت جبران کمبودهای حوزه ورزش استفاده کرد و بی شک تحقق این امر مستلزم مشارکت جمعی در راستای تسهیل روند اداری جذب سرمایگذار در این شهرستان خواهد بود.

مهری در بخش دیگری از سخنانش اصلی ترین پیش نیاز توسعه ورزش را مدیریت مطلوب دانست و افزود: وجود مدیران کارآمد و اثر بخش در این حوزه به پویایی و شکوفایی امر ورزش کمک خواهد کرد.

وی اذعان کرد: مسئولان و متولیان امر ورزش باید با رویکرد برنامه محوری و شناسایی و رفع نقایص و کمبودها بستر رشد و بالندگی این حوزه را در شهرستان فراهم نمایند.

فرماندار فیروزکوه در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات حسن نام آور رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان، برای محمد صادق اسفندیار به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال فیروزکوه آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا