رییس پلیس ویژه شرق استان تهران:

سطح جاده‌های هراز و فیروزکوه بارانی و لغزنده است

رییس پلیس ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: در بیشتر محورها شاهد بارش خفیف باران هستیم و سطح جاده های منتهی به استان‌های شمالی لغزنده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ ایرج کهریزی، رییس پلیس ویژه شرق استان تهران ، روز پنجشنبه گفت: ترافیک در مسیرهای هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) عادی و روان است و به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی جاده‌ها با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به ادامه اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد بین شهری در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد خودروها در مسیرهای هراز و فیروزکوه از ابتدای آذر ماه آغاز و تا امروز توسط پلیس راهور در حال اجرا است.

رییس پلیس ویژه شرق استان تهران با یاد آوری جزئیات طرح افزود: در این طرح در شهرهایی با سطح هشدار نارنجی و قرمز خودروها با پلاک بومی حق خروج از منطقه خود را ندارند و پلاک های غیر بومی هم اجازه ورود به این مناطق را نخواهند داشت.

کهریزی ادامه داد: رانندگانی که برخلاف مصوبات ستاد ملی کرونا از شهر یا استان خود خارج شوند با توجه به وضعیت قرمز یا نارنجی کرونا در آن منطقه از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه می شوند.

این مسئول اضافه کرد: پلیس راهور برای اجرای این طرح در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته ‌است و با رانندگانی که از خط قرمز پلیس عبور کنند جریمه و خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

رییس پلیس ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان سفرهای غیر ضروری را حذف کنند و در صورت الزام به سفر با به همراه داشتن تجهیزات و با توجه به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعلام شده در مورد تردد بین شهری اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا