سرپرست فرمانداری فیروزکوه:

سه روز عزای عمومی در شهرستان فیروزکوه اعلام شد

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: در پی وقوع سیلاب در منطقه حبله رود فیروزکوه و جان باختن تعدادی از هموطنان، سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش روز دوشنبه اظهار داشت: در پی جان باختن ۱۵ نفر از هموطنانمان در سیلاب حبله رود شهرستان فیروزکوه از امروز دوشنبه دهم مرداد تا چهارشنبه دوازدهم مرداد در این شهرستان عزای عمومی اعلام شد.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان حادثه سیل جان باختن جمعی از هموطنان را موجب جریحه دار شدن قلوب مردم ولایی و شهیدپرور فیروزکوه دانست و این حادثه دردناک را به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

راه های عشایری بازگشایی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه از بازگشایی راه های عشایری خبر داد و اظهار داشت: در حدود ۴۸ کیلومتر از راههای عشایری که بر اثر وقوع سیلاب تخریب شده بود بازگشایی شد.

بحمدالله سیلاب خسارت جانی در خیل های عشایری برجا نگذاشت و تنها راههای دسترسی و شبکه های آبرسانی دچار آسیب شد.

حیدری منش ادامه داد: بحمدالله سیلاب خسارت جانی در خیل های عشایری برجا نگذاشت و تنها راه های دسترسی و شبکه های آبرسانی دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: با تلاش و همکاری دستگاه خدمات رسان شهرستان به زودی مشکلات مربوط به جامعه مولد عشایری فیروزکوه هم مرتفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه افزود: راه های عشایری که در اثر وقوع سیلاب ۵ مرداد ماه در منطقه خیل های عشایری روستای طرود آسیب دیده بود با ماشین آلات راه سازی ترمیم و بازسازی شد.

۵۰۰ امدادگرهلال احمر به کمک سیل زدگان فیروز کوه آمدند

حیدری منش ضمن تقدیر از حضور اعضای هلال احمر در شهرستان فیروز کوه، توضیح داد: بیش از ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر کشور در منطقه سیل زده حبله رود فیروزکوه مشغول امداد رسانی هستند.

وی ادامه داد: سیل برق آسا فرصت تصمیم گیری به مفقودین و متاثرین حادثه نداد و باعث پیچیدگی بیشتر عملیاتی امداد و نجات شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه تاکنون اجساد زیادی توسط تیم امداد و نجات آنست پیدا شدند، اظهار داشت: در نقاطی که احتمال وجود اجساد جانباختگان است از سگهای زنده یاب نیز استفاده می شود،

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا