وزیر بهداشت:

سه ماه کارانه کادر درمان پرداخت می شود/پیگیری کمبود دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه اعلام کرد که سه ماه از کارانه پزشکان و پرستاران تا پس فردا پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر سرزده به شهرستان فیروزکوه، از حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بازدید کرد.

گفتنی است بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه، تنها بیمارستان منطقه در مسیر تردد سه استان تهران، مازندران و سمنان است که در سال ۸۵ و در زیربنایی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

این بیمارستان دارای بخش‌هایی مانند اورژانس، اتاق‌های عمل، بلوک زایمان، بخشهای بستری، آی سی یو، سی سی یو و دیالیز است که به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه در بخش تأسیساتی و پشتییبانی نیز امکانات مهمی مانند پد هلیکوپتر (امداد و نجات هوایی)، موتورخانه، آشپزخانه، لنژری و تاسیسات برق را در خود جای داده است.

درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه خدمات درمانی در زمینه‌های زنان و زایمان، ارتوپدی، مغز و اعصاب، اطفال و کودکان، داخلی، چشم، جراحی عمومی، قلب و اعصاب وروان به بیماران ارائه می‌دهد.

نمکی در این بازدید سرزده گفت: بنا داریم به بیمارستان‌های مختلف سر بزنیم تا از همکاران که در بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت در این شرایط سخت خدمت رسانی می‌کنند، تشکر کنیم.

وزیر بهداشت در خصوص کارانه معوقه کادر درمانی تصریح کرد: با چانه زنی فراوان توانستیم منابعی جذب کنیم تا سه ماه از کارانه پزشکان و پرستاران را که در بیمارستان ها فعالیت می کنند و موارد دیگر مثل مطالبات پزشکان خانواده را پرداخت کنیم.

وی همچنین در خصوص مشکلاتی مانند کمبود دستگاه اکسیژن ساز نیز اظهار کرد: مواردی مانند نیاز به اکسیژن ساز و سی تی اسکن در بیمارستان‌ها را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا