رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران:

سه کارمند در تعزیرات حکومتی فیروزکوه/پازوکی به عنوان مامور اجرای احکام

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزکوه با توجه به پیگیری های مکرر مسئولین شهرستان و موافقت سازمان تعزیرات حکومتی برای تاسیس اداره شهرستان، به دستور رئیس محترم سازمان تعزیرات حکومتی تاسیس شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حسن بیگی، رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران، در خصوص مسئول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزکوه، گفت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزکوه با توجه به پیگیری های مکرر مسئولین شهرستان و موافقت سازمان تعزیرات حکومتی برای تاسیس اداره شهرستان، به دستور رئیس محترم سازمان تعزیرات حکومتی تاسیس شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران در ادامه افزود: با توجه به وسعت شهرستان و تعداد پرونده های تشکیل شده در این شهرستان مقرر شد تا اطلاع ثانوی به جهت عدم حضور رئیس اداره زیر نظر تعزیرات حکومتی شرق استان تهران در شهرستان دماوند اداره شود.

حسن بیگی تاکید کرد: با توجه به تعداد پرونده های موجود برای شهرستان فیروزکوه سه کارمند در نظر گرفته شده است؛ پرونده های تشکیل شده از مراجع نظارتی و دستگاه های اجرائی برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزکوه ارسال می شود که کارمندان مستقر اعم از مدیر دفتر، منشی و مسئول اجرای احکام به پرونده ها رسیدگی خواهند کرد.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز موجود یک رئیس اداره و یک قاضی رسیدگی کننده به پرونده ها، از شهرستان دماوند به عنوان مامور به شهرستان فیروزکوه مراجعه خواهند کرد و به پرونده های این شهرستان رسیدگی خواهند نمود.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران با اصلاح خبر انتصاب آقای نیما پازوکی به عنوان رئیس اداره، اذعان داشت: حکم ایشان هنوز ابلاغ نشده است؛ مقرر است آقای محمدباقر عباس زاده به عنوان متصدی امور دفتری و آقای پازوکی به عنوان مأمور اجرای احکام در این اداره انجام وظیفه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا