فرماندار شهرستان فیروزکوه:

سیاست های رسانه ای نظام در جهت افزایش اعتماد عمومی است

فرماندار شهرستان فیروزکوه، در دیدار صمیمی با خبرنگاران شهرستان گفت: فضای مجازی این بستر را فراهم کرده است که مرجع دریافت اخبار و اطلاعات مردم متنوع تر شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در دیدار صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گفت: فضای مجازی این بستر را فراهم کرده است که مرجع دریافت اخبار و اطلاعات مردم متنوع تر شود؛ یکی از ویژگی های فضای مجازی این است که اخبار در حداقل زمان اطلاع رسانی می شود.

فرماندار فیروزکوه در ادامه افزود: اکنون حضور مردم در فرایند تصمیم سازی در هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه پررنگ تر است؛ امروزه مطالبات مردم به صورت شفاف تر و واضح تر بیان می شود که در این زمینه رسانه نقش مهمی دارد.

یوسفی جمارانی با تاکید بر نقش بسزای رسانه در جامعه، اذعان داشت: فعالان رسانه ای به اندازه ای درگیر مطالبات و مشکلات مردم هستند که فرصتی برای بازتاب مشکلات صنفی خود پیدا نمی کنند؛ خبرنگاران مشکلات صنفی خود را در اولویت کاری خود نمی دانند، هر چند نباید رسیدگی به مسائل مجموعه رسانه ای مورد غفلت واقع شود.

وی با اشاره به رسانه فعال روستایی در شهرستان، خاطر نشان کرد: بحث هایی که در رسانه های شهرستان مطرح می شود را کمک به مجموعه مدیریتی شهرستان می دانم؛ باید مسئولین دستگاه های اجرایی با دید حل مسئله در مطالباتی که در رسانه ها منعکس می شود، نگاه کنند؛ بالا بردن سطح پاسخگویی مسئولین از جمله اقداماتی است که رسانه در آن نقش بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: نوع آزادی رسانه ای در جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای تفاوت دارد و قطعاً این آزادی سالم تر و پاک تر است؛ مجموعه سیاست های رسانه ای در راستای جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا