فرماندار فیروزکوه:

شرکت‌ خدماتی باید به فکر ایجاد درآمد پایدار برای اداره شهرک‌ صنعتی باشد

مهدی یوسفی جمارانی گفت: در صورتی که با برنامه ریزی های مناسب بتوان سرمایه‌گذاران را برای حضور و فعالیت در شهرک صنعتی علیدره ترغیب کرد، یکی از عوامل مهاجرت اهالی منطقه به شهرهای دیگر از میان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه در خصوص نشست با مدیر شرکت شهرک صنعتی علیدره فیروزکوه، گفت: دولت اقدامات چشمگیری را از ابتدای سال ۹۸ تا کنون در حوزه های مخابرات، آب، برق، زیرساخت گاز به منظور رونق و راه اندازی شهرک صنعتی علیدره انجام داده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در حوزه مخابرات، طرح FTTH با اعتباری بالغ ‌بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به همراه نصب دکل تلفن همراه در این شهرک اجرا شد، تصریح کرد: همچنین در حوزه آب، سه میلیون مترمکعب آب از محل سد نمرود و ۱۰ لیتر بر ثانیه آب از طریق حفر چاه شماره چهار که در شرف صدور مجوز حفاری است، تخصیص یافته است.

وی افزود: در زمینه برق، ۲۵ مگاوات برق لازم است که ۱۶ مگاوات آن تأمین شده است؛ در حوزه زیرساخت گاز، شهرک صنعتی علیدره نیازمند ۱۹ هزار مترمکعب گاز بوده که ۱۰ هزار مترمکعب از گاز آن با تلاش‌های صورت گرفته، تأمین شده است.

یوسفی جمارانی همچنین در خصوص جذب سرمایه گذار اظهار داشت: در صورتی که با برنامه ریزی های مناسب بتوان سرمایه‌گذاران را برای حضور و فعالیت در شهرک صنعتی علیدره ترغیب کرد، یکی از عوامل مهاجرت اهالی منطقه به شهرهای دیگر از میان خواهد رفت.

فرماندار بر اهمیت نقش شرکت خدماتی در توسعه شهرک صنعتی علیدره تاکید کرد و افزود: شرکت‌ خدماتی باید به فکر ایجاد درآمد پایدار برای اداره شهرک‌ صنعتی باشد؛ مصوبات مجمع شرکت‌ خدماتی باید به صورت کامل عملیاتی و نتایج آن برای واحدهای صنعتی به عنوان سهامدار این شرکت‌ محسوس باشد.

وی در پایان در خصوص مشکلات شرکت خدماتی در شهرک صنعتی علیدره، تاکید کرد: همکاری نکردن برخی از واحدهای صنعتی در پرداخت حق شارژ و آب‌بها از عمده‌ترین مشکلات شرکت‌ خدماتی در شهرک‌ صنعتی علیدره است که رفع این مشکلات، همراهی و همکاری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا