فرماندار فیروزکوه:

شناسایی مسائل، اولین گام در رفع مشکلات است

فرماندار فیروزکوه گفت: بدلیل جلوگیری از واسطه گری و کنترل قیمت؛ تشکیل کمیته چند نفره با حضور دستگاه های متولی و اعضای شورای اسلامی روستاها در فرآیند واگذاری زمین باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه ، با تاکید بر اینکه شناسایی مسائل اولین گام در مرتفع ساختن مشکلات می باشد، گفت: احصای دقیق عارضه های نقاط روستایی منجر به تصمیم‌گیری صحیح در کمیته برنامه‌ریزی با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها و اتخاذ راهبرد مناسب می‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: بیشتر مشکلات موجود در روستاها از لحاظ عمرانی مربوط به اجرای طرح های هادی است که می بایست با در نظرگرفتن چشم انداز توسعه روستاها آسیب شناسی های لازم در این زمینه انجام شود.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: با تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده طرح خوبی برای روستاهای شهرستان بسته شده است که نیازمند پیگیری و نظارت جهت اجرای مناسب طرح پس از ابلاغ از سوی دستگاه متولی می باشد.

یوسفی جمارانی با اشاره به تخصیص قیر یارانه ای در سال جاری برای روستاهای شهرستان اظهار داشت: لازم است با توجه به شرایط اقلیمی فیروزکوه اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب بیش‌تری به خود گیرند و برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: در سال های گذشته زمین هایی در روستاها در قالب مسکن جوانان جهت واگذاری پیش بینی شده است که در شرایط فعلی که قیمت تمام شده مسکن بسیار افزایش پیدا کرده، بدلیل جلوگیری از واسطه گری و کنترل قیمت؛ تشکیل کمیته چند نفره با حضور دستگاه های متولی و اعضای شورای اسلامی روستاها در فرآیند واگذاری زمین باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت های توسعه در طرح های هادی جدید باید از محل واگذاری ها هزینه شود، افزود: با توجه به اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی در روستاها از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، ضرورت دارد تا دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی از مشاورین فنی و تخصصی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا