تبار:

شهردار بعد از تعهد و تخصصی که باید داشته باشد، باید دلسوز شهر باشد

کاندیدای شورای شهر ششم فیروزکوه گفت: شهردار بعد از تعهد و تخصصی که باید داشته باشد باید دلسوز شهر باشد، برای ایجاد درآمدهای پایدار شهر اقدام کند. اگر مدیری بومی باشد و کاری برای شهر نکند چند سال بعد نمی تواند سر خود را در شهر بالا بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، تبار، کاندیدای شورای شهر ششم فیروزکوه تصریح کرد: سابقه سال های گذشته نشان داده است که مدیران غیربومی فقط فیروزکوه را بعنوان سکوی پرتاب دیده اند؛ اتفاقی از جهت پیشرفت شهر در این سال ها با مدیران غیربومی نیفتاده است، حتی ورودی شهر از نظر معماری مشکل دارد.

وی در ادامه با تاکید بر این که مردم شهر از مدیران بومی نهراسند، بیان داشت: بچه های بومی فیروزکوه توانمندتر هستند، مسئولین باید به این نیروها اعتماد کنند؛ شهردار فقط این نیست که در اتاق بنشیند و یا دورکاری کند؛ شهردار باید در حوزه های مختلف ورود کند و دید وسیعی در تمام حوزه ها داشته باشد.

تبار همچنین اذعان داشت: مدیر بومی شهر را خانه خود میداند، دلسوزتر است، فداکارانه تر زحمت می کشد چون پدر، مادر و خانواده او در شهر زندگی می کنند؛ آینده خود او در شهر رقم می خورد؛ در سال های گذشته اقداماتی انجام شده و کسی منکر ان نیست ولی از لحاظ گردشگری، جذی سرمایه گذار، زیرساخت ها و غیره چه ویژگی مثبتی به شهر اضافه شده است؟

وی خاطرنشان کرد: ما تجربه مدیران غیربومی و عملکرد آنها را در فیروزکوه داریم، انتظار می رود یکبار اعتماد به جوانان بومی شهر شود؛ متاسفانه فیروزکوه سکوی پرتاب مدیران غیربومی شده است، تا در شهرهای دیگر سمت هایی را به دست بیاورند و ارتقا یابند.

تبار تاکید کرد: شهردار بعد از تعهد و تخصصی که باید داشته باشد باید دلسوز شهر باشد، برای ایجاد درآمدهای پایدار شهر اقدام کند. اگر مدیری بومی باشد و کاری برای شهر نکند چند سال بعد نمی تواند سر خود را در شهر بالا بگیرد. مدیران غیربومی همانند مربیان فوتبال خارجی هستند که وقتی کار او تمام شد کاری به تیم ندارد و حق الزحمه خود را کامل دریافت می کند. مدیران بومی حتی اگر از این شهر بروند هم یک روز باید به این شهر برگردند چون زادگاه آنها این شهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا