شهرستان فیروزکوه آماده برگزاری سه انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰ است/ تدابیر برگزاری انتخابات باید به بهترین شکل صورت گیرد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است که از هم اکنون شرایط شعب اخذ رأی بررسی و بهترین شرایط برای حضور مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستانم فیروزکوه، در نشست مشترک معاونین، بخشداران و اعضای کمیته انتخابات افزود: شهرستان فیروزکوه در سال آتی همزمان با سراسر کشور ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را در پیش دارد که انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: در همین راستا می بایست همه تلاش کنند تا فضای انتخابات به گونه‌ای باشد که اعتماد عمومی مردم بیش از پیش جلب شود و اقشار مختلف مردم مشارکت گسترده‌ای داشته باشند و رئیس جمهوری با رای بالا و پشتوانه قوی در کشور انتخاب شود.

وی ادامه داد: دشمنان از مدت ها قبل برای انتخابات پیش روی کشور برنامه‌ریزی کرده و مردم باید بیش از هر زمانی هوشیار باشند و توطئه‌ها را شناسایی کنند.

مهری با بیان اینکه لازم است نشست‌های مربوط به انتخابات بصورت هفتگی برگزار و دنبال شود، گفت: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به قانون است که در تمامی مراحل برگزاری انتخابات باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است که از هم اکنون شرایط شعب اخذ رأی بررسی و بهترین شرایط برای حضور مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا