شهرستان فیروزکوه تاکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در جامعه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: باید با امید آفرینی و تقویت روحیه انقلابی در جامعه قهرکنندگان انتخابات را با صندوق آراء آشتی دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه قانونی و ملی هر فرد در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: همگان باید به وظیفه ملی و قانونی خود آگاه باشند و با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود و جامعه خود سهیم باشند.

وی با تاکید براینکه نباید عرصه انتخابات را خالی گذاشت، اذعان داشت: باید با امید آفرینی و تقویت روحیه انقلابی در جامعه قهرکنندگان انتخابات را با صندوق آراء آشتی داده و زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات رقم زنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخورداراست، خاطرنشان کرد: شرکت در عرصه سیاسی انتخابات سرنوشت کشور و حکومت را تعیین کرده و دوام وبقا انقلاب را در پی خواهد داشت.

مهری با تاکید بر نقش مهم کودکان و نوجوانان در انتخابات پیش رو اشاره کرد: آنچه مسلم است حضور کودکان و نوجوانان در پای صندوق رای و تشویق و ترغیب دیگران به این امر نقشی مهم در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: بی تردید حضور گسترده مردم در انتخابات سرمایه ای مهم و موثر در راستای توسعه ملی واهداف کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا