کیانی خبر داد؛

صدور جواز ساخت و نقشه برداری ۲۱ واحد مسکونی در مزداران

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: عدم مشارکت صاحبان واحد‌های مسکونی خسارت دیده در سیلاب سال گذشته در روستای مزداران فیروزکوه روند بازسازی این روستا را کند کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حسین کیانی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص بازسازی مسکن سیل زدگان روستای مزداران اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب در منطقه زرین دشت شهرستان، ستاد بازسازی این بنیاد در منطقه تشکیل و پس از ارزیابی‌های انجام شده از ۳۹۰ واحد مسکونی، تعداد ۲۸۰ واحد آسیب دیده تعمیر و بازسازی کامل شناسایی شدند.

کیانی افزود: آواربرداری ۳۵ واحد مسکونی به اتمام رسیده است و ۲۱ واحد در مرحله صدور جواز ساخت و نقشه برداری و ۱۲ واحد هم در مرحله سفت کار‌ی قرار دارند.

وی گفت: علیرغم پیگیری‌های انجام شده بنیاد مسکن، اما متاسفانه اهالی این روستا برای تشکیل پرونده و آغاز عملیات بازسازی واحد‌های خود اقدام نمی‌کنند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه خاطرنشان کرد: موروثی بودن منازل مسکونی و عدم توافق وراث برای معرفی یک نماینده، اجرای طرح هادی و عقب نشینی برخی از واحد‌ها، تعیین مسیل حریم رودخانه از سوی آب منطقه‌ای و قرار گرفتن ۲۹ واحد در طول این مسیل از دلایل عمده عدم مشارکت اهالی محسوب می‌شود.

کیانی تاکید کرد: امیدواریم در سال جدید با جلساتی که با خسارت دیدگان برگزار می‌شود توافقات لازم برای انجام عملیات بازسازی و ساخت واحد‌ها از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا