ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در کاهش معضلات اجتماعی

معاون فرماندار بر نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش معضلات اجتماعی و دستیابی به شاخص های توسعه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، اعتیاد به مواد مخدر را یکی از آسیب‌های اجتماعی جامعه امروزی برشمرد و گفت: بی تردید کم کاری در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تاثیرات منفی بر جامعه و به تبع آن تخریب بنیان خانواده را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه، کارگاه های آموزشی حاوی برنامه های جذاب در راستای ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و جوانان و خانواده ها در خصوص مضرات مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی توسط اساتید مجرب باید به طور مستمر در برنامه کاری ادارات ذیربط لحاظ شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری در ادامه تصریح کرد: تشکیل کمیته های تخصصی زیرمجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اهمیت بسزایی در کاهش مسائل و مشکلات این حوزه را دارد و با توجه به نقش مهم تشکیل کمیته آموزشی و فرهنگی در بحث پیشگیری از اعتیاد انتظار می رود این کمیته برنامه های خود را به دبیرخانه شورا ارسال کند.

کریمی در راستای کاهش آفت اعتیاد در جامعه بیان کرد: در راستای کاهش این آفت دامن‌گیر جامعه، گستره آگاه سازی شهروندان گروه‌های مخاطب دانش آموزان، دانشجویان و جوانان و ورزشکاران، کارگران، کارمندان و… را شامل می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: از پتانسیل سازمان های مردم نهاد در کاهش معضلات اجتماعی و تسریع در دستیابی به شاخص های توسعه اجتماعی باید بهره گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا