حیدری منش:

ضرورت شناساندن اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان

فرماندار فیروزکوه بر شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و گفت: هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه ها تجدید میثاق با امام و رهبری و آشنایی نسل سوم و چهارم جامعه با امام و رهنمود های امام است. شخصیت امام خمینی(ره) در سیاست داخلی و خارجی بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حضور گسترده مردم در برنامه های سالروز ارتحال امام بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه های آنها می شود. با عنایت به ثمرات جبهه مقاومت و الگو سازی تفکر انقلاب اسلامی در دنیا این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا دشمنان این انقلاب حتی یک لحظه هم فکر آسیب به این سرزمین را به خود راه ندهند.

فرماندار فیروزکوه همچنین با بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: پیروزی جبهه مقاومت که در سفر اخیر رئیس جمهور هم بازنمایی جدیدی داشت و تحولات امروز که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام(ره) است.

حیدری منش بر شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و گفت: هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ضروری است.

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور حیدری منش فرماندار، امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشداران و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا