بخشدار ارجمند:

ضرورت پیشگیری و مقابله احتمالی با آتش سوزی در مراتع و اراضی کشاورزی

بخشدار ارجمند گفت: اهمیت پیشگیری و مقابله احتمالی با آتش سوزی در مراتع و اراضی کشاورزی در فصول خشک سال امری مهم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه مدیریت بحران بخش ارجمند با دستور انجام هماهنگی و اقدامات پیشگیرانه، مقابله و اطفاء حریق مراتع و اراضی کشاورزی به ریاست بخشدار ارجمند و با حضور مدیران ادارت ذیربط ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش در محل فرهنگسرا غدیر شهر ارجمند برگزار شد.

بوربوری، بخشدار ارجمند در این جلسه اظهار داشت: اهمیت پیشگیری و مقابله احتمالی با آتش سوزی در مراتع و اراضی کشاورزی در فصول خشک سال امری مهم و ضروری است.

بخشدار ارجمند با اشاره به اینکه مراتع و اراضی کشاورزی سرمایه های ملی و خدادادی است و تخریب آنها موجب اثرات مخرب در اکوسیستم خواهد شد، اذعان داشت: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش احتمال آتش سوزی در مراتع و در این فصل وظیفه همه آحاد مردم و دولت است تا آمادگی لازم را خصوص اطفاء حریق داشته باشند.

در پایان مدیران ادارات و دهیاران حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته توضیحاتی در رابطه با مسائل مطرح شده بیان داشتند و ابراز امیدواری کردند در اسرع وقت مشکلات موجود مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا