طرح تفصیلی فیروزکوه بازنگری می‌شود

شهردار فیروزکوه در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهر در استانداری تهران از انتخاب مشاور بازنگری طرح تفصیلی فیروزکوه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و اقدام برای بازنگری آن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات موجود در طرح تفصیلی همچون مغایرت در کاربری اراضی، با پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده از طریق استانداری و اداره کل راه و شهرسازی، بازنگری آن در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به انتخاب مشاور بازنگری طرح جامع و طرح تفصیلی اقدام کرده و روند بازنگری آن آغاز شده است.

شهردار فیروزکوه با اشاره به مشکلات موجود در طرح کنونی اذعان کرد: موضوعاتی از جمله وضعیت حریم بستر و مسیل رودخانه ها، کاربری های آموزشی، تجهیزات شهری، فضای سبز و مغایرت در سایر کاربری ها که عمده مالکین نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی نمودند در این جلسه مطرح شد.

پرج در پایان تاکید کرد: مقرر گردید شهرداری در دو هفته آتی، وضع موجود را بررسی و در نامه ای به اداره کل راه و شهرسازی استان و مشاور طرح موارد و مغایرت ها را ابلاغ نموده و مشاور طرح هم ضمن بررسی موارد مطرح شده، نتایج کارشناسی را برای تصمیم گیری در کارگروه های اصلی ارائه نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا