رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه:

طرح خودکفایی و اشتغال زایی کمیته امداد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه از پرداخت وام خودکفایی به شهروندان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه درخصوص شرایط پرداخت وام اشتغال گفت: اولویت اول ما در پرداخت وام، مددجویان تحت پوشش هستند که در درجه اول به خود مددجو و سپس به فرزندان آنها وام اشتغال تعلق میگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت دوم در پرداخت وام اشتغال، زنان سرپرست خانوار هستند، تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد باشند اما فقط در صورت بیکاری و نداشتن بیمه و البته دارا بودن مهارت، می توانند از وام اشتغال برخوردار باشند.

دهباشی اولویت سوم را شامل مردانی که تحت پوشش نبوده و بیکار هستند دانست و اذعان داشت: مردانی که شغل و بیمه ندارند نیز می توانند وام دریافت کنند و همچنین اولویت بعدی مربوط به پسران مجردی است که دارای کارت پایان خدمت و مهارت بوده و خانواده آنها نیز از تمکن مالی برخوردار نباشد.

وی درخصوص شرایط وام خودکفایی بیان داشت: وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد و اقساط ۷ ساله می باشد و براساس قوانین بانک انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه با اشاره به اینکه در حال حاضر پشت نوبتی برای وام اشتغال، نیست خاطر نشان کرد: تمامی افرادی که تقاضای وام اشتغال در هفته بسیج داشته و از شرایط لازم برخوردار باشند می توانند وام بگیرند؛ متقاضیان وام در شش ماه اول سال ۹۹ مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا