شهردار فیروزکوه تشریح کرد؛

طرح شکایت مالکین زمین غسالخانه قدیم شهر فیروزکوه

شهردار فیروزکوه گفت: زمین غسالخانه در سنوات گذشته توسط مرحوم کیانی جهت احداث غسالخانه و استفاده عموم در اختیار شهرداری قرار داده شد که مقرر شده بود در زمانیکه شهرداری نسبت به احداث غسالخانه جدید اقدام نمود، زمین غسالخانه به خانواده کیانی عودت داده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در نشستی که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدهای ذیربط شهرداری و نماینده و وکیل وراث کیانی برگزار گردید، تعیین تکلیف زمین و ساختمان قدیم غسالخانه شهر و همچنین اراضی واقع در طرح تعریض سه راه شهرک طرح و بررسی شد.

در این جلسه با استماع نقطه نظرات و پیشنهادات طرفین مقرر شد نشست کارشناسی جهت بررسی پیشنهادات برگزار تا با در نظر گرفتن منافع طرفین تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، در حاشیه این نشست گفت: زمین غسالخانه در سنوات گذشته توسط مرحوم کیانی جهت احداث غسالخانه و استفاده عموم در اختیار شهرداری قرار داده شد که مقرر شده بود در زمانیکه شهرداری نسبت به احداث غسالخانه جدید اقدام نمود، زمین غسالخانه به خانواده کیانی عودت داده شود.

شهردار فیروزکوه با اشاره به احداث غسالخانه جدید شهرداری در جاده نام آور اظهار داشت: با عنایت به توسعه شهر، افزایش جمعیت، نرخ فوتی و بهداشتی نبودن غسالخانه قدیم، شهرداری مبادرت به احداث غسالخانه جدید نمود و غسالخانه و آرامگاه به محل بهشت رضوان در جاده نام آور منتقل شد.

جعفر پرج در ادامه عنوان کرد: در اوایل دهه ۷۰، شهرداری نسبت به تملک، تعریض و بازگشایی معبر در باقیمانده همین پلاک از زمین خانواده کیانی جهت دسترسی به شهرک های مسکونی کوهسار و ولیعصر (عج) اقدام نمود که با عنایت به عدم تملک قانونی توسط شهرداری وقت، این موضوع هم همزمان با موضوع غسالخانه در دادگاه در حال بررسی است.

وی در ادامه بیان داشت: بر این اساس وراث جناب آقای کیانی جهت عودت زمین به دادگاه طرح شکایت نموده و پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

شهردار فیروزکوه در پایان ضمن تأکید بر اهمیت این موضوع و مبلغ سنگین ۷ و نیم میلیارد تومانی دادنامه، تصریح کرد: این پرونده حقوقی، از جمله موارد مهم و دارای اولویت پیگیری برای شورای اسلامی شهر و شهرداری است و به دلیل مشکلات مالی شهرداری و جلوگیری از اقدامات بعدی قضایی درصدد هستیم با جلب رضایت و توافق با نماینده وراث جناب آقای کیانی در نشست کارشناسی و با نظر مساعد این خانواده محترم، مشکل یادشده مرتفع گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا