جانباز شیمیایی ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس:

عدم موفقیت دولتمردان، دروغگویی و عدم صداقت است

جانباز شیمیایی ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: متاسفانه امروزه صداقت و راستگویی در جامعه ما خصوصاً در دولتمردان که حاکمان مملکت هستند اصلاً دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، خلیل اهنزی جانباز شیمیایی ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس گفت: بنده به صورت داوطلبانه در راستای اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) و دفاع از میهن اسلامی در سال ۱۳۶۴ به جبهه رفتم و در عملیات والفجر ۸ (فاو) در منطقه اروند رود جانباز شیمیایی شدم.

اهنزی با اشاره به ویژگی های شاخص دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ایمان به خداوند، اعتقاد به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صداقت و راستگویی بود که متاسفانه امروزه صداقت و راستگویی در جامعه ما خصوصاً در دولتمردان که حاکمان مملکت هستند اصلاً دیده نمی شود و به همین خاطر که دروغ می گویند هیچ زمان موفق نخواهند شد.

جانباز ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه صداقت راهِ موفقیت است خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس ما هر جایی که می رفتیم افراد در هر سنی پیر و جوان، اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایمان به خدا و راستگویی داشتند و صداقت پیشه می کردند و به فرمان خداوند بزرگ و همچنین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خالصانه و خاضعانه گوش می کردند و الآن هم اگر آقایان بخواهند در همه مشکلات کشور موفق شوند باید در همین مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا