رسولی نژاد:

عقب‌ماندگی ها که از دولت قبل ایجاد شده هزینه‌های سنگین را به وجود آورد/ طی ۱۲ سال گذشته در دماوند و فیروزکوه پروژه ملی نداشتیم

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۱۲ سال گذشته در دو شهرستان دماوند و فیروز کوه پروژه ملی نداشتیم، برخی عقب ماندگی ها که از دولت قبلی در طی این هشت سال ایجاد شده هزینه‌های سنگین را به وجود آورد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، با حضور مدیران و مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

سید احمد رسولی نژاد،نماینده مردم شریف شهرستان های دماوند و فیروزکوه در این مراسم با اشاره به تاکید رهبری در خصوص توجه به رسانه های محلی اظهار داشت: تربیت جبهه انقلاب و ساماندهی این جبهه از وظایف اصلی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری است و برگزاری نشست با رسانه ها با توجه به منویات رهبری در خصوص نقدخوشبینانه و خالی از سوء ظن مسوولان نیز بخش دیگری از مسئولیت این معاونت خواهدبود .

وی با بیان اینکه برخی مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و پیگیر مطالبات مردمی نیستند گفت: طی ۱۲ سال گذشته در دو شهرستان دماوند و فیروز کوه پروژه ملی نداشتیم، برخی عقب ماندگی ها که از دولت قبلی در طی این هشت سال ایجاد شده هزینه‌های سنگین را به وجود آورد، یکی از اینها کمربندی گیلاوند است که در طی این هشت سال اگر با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون این پروژه به سرانجام می‌رسید الان بین ۶ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه بر می دارد یا فاضلاب شهری هم همینطور، امیدواریم در این دولت، کارها به درستی انجام شود و اینگونه پروژه ها به سرانجام برسد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با انتقاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این دوره پنج طرح مهم درمجلس تصویب شد و شورای نگهبان نیز با آنها موافقت کرده ولی در هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت تصویب نمی شود، و خاک می‌خورد که این موضوع اصلا خوب نیست.

رسولی نژاد با بیان اینکه “رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود فرمودند بخشی از درآمدهایی که وصول می شود باید برای بخش‌های زیربنایی خرج شود” گفت: امیدواریم با حضور رئیس جمهور در شهرستان های دماوند و فیروزکوه اعتبار مناسبی برای پروژه ها باقی مانده و تعریف پروژه های جدید مصوب شود.

همچنین در ادامه این مراسم مهدی سالاریه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه با اشاره به اهداف تعریف شده در گام دوم انقلاب اظهار کرد: امروز که در گام دوم انقلاب هستیم با خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، رضایت آنها را جلب کنیم.

وی گفت: در خدمات رسانی باید نمره قبولی را از مردم بگیریم و رضایت آنها را جلب کنیم ، عملکرد امروز ما در زیر ذره بین مردم است و توقعات مردم نسبت به دهه های گذشته بیشتر است. مردم با حضور در پای صندوقهای رای، راهپیمایی و مراسم ملی و مذهبی نشان دادند که حامی و پشتیبان نظام هستند و ما باید با کار جهادی مطالبات بر حق مردم را پاسخ بدهیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات محمد رضا خسروی معاون اسبق سیاسی و امنیتی فرماندار و عبدالله شجاع بخشدار سابق بخش مرکزی این شهرستان تقدیر و مهدی سالاری به عنوان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و محمد صادق رحماندوست به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه معارفه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا