امام جمعه فیروزکوه:

عمل به توصیه های رهبری، ضامن پیشرفت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: عمل به توصیه های رهبری، ضامن پیشرفت کشور است؛ مسئولان توصیه ها را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه این هفته گفت: عمل به توصیه های رهبری، ضامن پیشرفت کشور است؛ مسئولان توصیه ها را جدی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: چهار سال پیش قرار بود تحریم ها به یکباره برداشته شود، اما بیشتر شد، پس نباید به وعده اشرار اعتماد کرد.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: دشمنی‌ها فقط مخصوص آمریکای ترامپ نیست که با رفتن آن تمام شود، آمریکای اوباما و بایدن نیز کم به ملت ایران بدی نکردند.

این مقام مسئول افزود: با روی کار آمدن بایدن،‌ سیاست آمریکا در قبال ایران عوض نمی شود، فقط راهبرد آنها از فشار حداکثری به مهار حداکثری تغییر می کند؛ اروپایی ها هم در این میان نقش جاده صاف کن را برای آمریکا دارند.

وی اظهار داشت: دولت بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشد، باید بر خنثی کردن آن تمرکز کند، چون این امر شدنی و به دست خود دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درباره راه های خنثی کردن تحریم گفت: راه خنثی کردن تحریم، تکیه بر ظرفیت های داخلی، قوی شدن در همه زمینه ها و وحدت میان مسئولان است.

وی خاطر نشان کرد: شجاعت و روحیه مقاومت از خصلت های ایرانی است و انفعال و سازش پذیری ضد روحیه ملی است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: شهید سلیمانی،‌ یک چهره مردمی و قهرمان ملی است، لذا برای بزرگداشت ایشان، مردم به صورت آتش به اختیار و مبتکرانه اقدام خواهند کرد.

امام جمعه فیروزکوه در پایان اظهار داشت: انتصاب جناب آقای مهری به فرمانداری فیروزکوه، موجب امیدواری مردم نسبت به پیشرفت شهرستان شد؛ ان شاء‌الله با وحدت میان مسئولان و کار جهادی، آینده خوبی برای شهرستان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا