امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

غدیر حقیقتی است که تابعیت از رسالت دارد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: غدیر حقیقتی است که تابعیت از رسالت دارد و شیعیان و مومنان با بهره برداری از غدیر می توانند راه رسالت را بروند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: در آستانه روز عید غدیر خم مصادف با روز تاجگذاری منتسب به ولایت مولی متقیان علی (ع) است، مردم مومن شهرستان فیروزکوه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه و طرح مواسات، فاز دوم از کمک های مومنانه را که بالغ بر ۳۵۰ بسته کمک معیشتی و ۶ سری جهیزیه است، فراهم کردند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: فلسفه این کمک مومنانه این است که یکی از اوصاف انسان های با تقوا و با ایمان به خصوص حضرت علی (ع) کمک مومنانه است که مردم خوب به پیروی از ایشان این را در دستور کار قرار دادند و تا زمانی که مردم نیازمند باشند همچنان این طرح ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص روز غدیر اذعان داشت: این روز، روز امامت و ولایت است؛ اگر بعد از رسالت، امامت و ولایت شکل نگیرد هدف اصلی پروردگار عالم از بین می رود؛ غدیر حقیقتی است که تابعیت از رسالت دارد و شیعیان و مومنان با بهره برداری از غدیر می توانند راه رسالت را بروند.

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند در ادامه تاکید کرد: کسی که اعتقاد به نبوت و توحید دارد باید در پیرو آنها به ولایت هم معتقد باشد؛ کسی که ولایت نداشته باشد توحید و نبوت به تنهایی نمی تواند کمال دین و اتمام نعمت را دربرداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا