امام جمعه فیروزکوه:

غربی ها بدانند نمیتوانند نور خدا را خاموش کنند و به کوری چشم آنها، قرآن کریم روزبه‌روز پرفروغ تر شده و آینده از آنِ اسلام است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: اقدام جنون آمیز توهین به قرآن، نشان از استیصال و درماندگی فرهنگ لیبرال غرب در مقابل فرهنگ ناب اسلامی است و نشان میدهد که هدف آنها، اصل اسلام و قرآن است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت‌الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه، گفت: یکی از ویژگی‌های انسان مؤمن، داشتن «وجدان کاری» است؛ انسان مؤمن وقتی کاری را قبول میکند، کامل، محکم و بهترین صورت انجام میدهد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: پیامبر صلی الله علیه وآله فرمودند: «خداوند دوست دارد وقتی بنده ای کاری انجام میدهد، محکم، متقن و نیکو انجام دهد».

وی تصریح کرد: رعایت خوش اخلاقی با مردم، انجام به موقع کار، انصاف در هزینه و انجام دقیق کار، از مصادیق «وجدان کاری» هستند.

حجت الاسلام حیدری درباره ماه پربرکت رجب بیان داشت: در ماه پرفیض و برکت رجب، رحمت خداوند به سوی بندگان بسیار سرازیر است، به این خاطر به این ماه «اصبّ» میگویند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: ایام اعتکاف فرصت بسیار ویژه ای است برای خلوت و انس با خدا؛ به مردم مؤمن به ویژه جوانان توصیه میکنم که با ثبت نام در اعتکاف از این فرصت ویژه استفاده کنند.

وی در ادامه، عنوان کرد: عده ای به بهانه آزادی بیان، در هلند و سوئد به ساحت قرآن کریم اهانت کردند و دلهای چند میلیارد مسلمان و آزادی خواه را در دنیا جریحه دار کردند؛ اقدام جنون آمیز توهین به قرآن، نشان از استیصال و درماندگی فرهنگ لیبرال غرب در مقابل فرهنگ ناب اسلامی است و نشان میدهد که هدف آنها، اصل اسلام و قرآن است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: غربی ها بدانند نمیتوانند نور خدا را خاموش کنند و به کوری چشم آنها، قرآن کریم روزبه‌روز پرفروغ تر شده و آینده از آنِ اسلام است؛ ملّت بزرگ ایران در کنار تمام آزادی‌خواهان دنیا، این اقدام موهن را به شدت محکوم میکنیم و از دستگاه دیپلماسی کشور میخواهیم در مقابل این اقدام، پاسخ قاطع و اساسی بدهند.

وی در ادامه اظهار داشت: در روزهای سرد امسال که در چند دهه اخیر بی سابقه بود، به فضل الهی،‌ دچار قطعی گاز نشدیم و باید شاکر این نعمت الهی باشیم؛ غربی ها با این همه ادعا، به خاطر سرمای شدید و گرانی انرژی، به روش های سنتی رو آوردند؛ ولی در ایران اسلامی،‌ حتی خانواده های کم بضاعت از نعمت گاز بهره مند هستند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: ایران اسلامی با گاز رسانی به ۹۸ درصد جمعیت خود با اختلاف نسبت به روسیه، که ۷۰ درصد گاز رسانی دارد، در رتبه اول پوشش گاز به عنوان یک خدمت اجتماعی هستیم که این جای افتخار دارد ولی عده ای نادان، افت فشار گاز را که امری طبیعی بود به خاطر گستردگی شبکه،‌ بهانه تمسخر کردند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: همگی باید در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم؛ متأسفانه طبق برخی آمارها، در میزان انرژی در دنیا رتبه اول را داریم، یعنی ۲/۵ برابر دنیا و ۱۵ برابر ژاپن که اصلاً شایسته نیست.

وی در ادامه، اظهار داشت: اخیراً یک پویش توسط ضد انقلاب به عنوان «من وکالت میدهم» راه اندازی شد برای حمایت از رضا پهلوی ولی با شکست مفتضحانه روبرو شد و فقط تعداد کمی استقبال کردند و از طرفی بین خود ضد انقلاب دعوا ایجاد شد و معلوم شد که اصلاً خودشان همدیگر را قبول ندارند.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: اینها ملّت بزرگ ایران را نشناخته اند، مردم ایران علیرغم همه مشکلات معیشتی، طعم استقلال و عزّت را چشیده اند و آن را با چیز دیگری عوض نمیکنند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ملّت ایران افتخار میکند، رهبر بزرگی چون سید علی خامنه ای دارد که با درایت خود، سردمداران دنیا را به حیرت آورده و همگی در مقابل عظمت این مرد بزرگ سر تعظیم فرو آورده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا