رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه:

غلامرضا نیکدل: امنیت و عزت امروز ما مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران بسیجی دفاع مقدس است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: روحیه مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، امروز در همه زمینه‌های مختلف می‌تواند یاری رسان ما باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در راستای گرامیداشت هفته با برکت بسیج و روز بسیج مستضعفین غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با تعدادی از جانبازان بسیجی بصورت تلفنی و تماس تصویری جویای احوال این عزیزان شدند.

نیکدل ضمن تبریک و تهنیت هفته بسیج تصریح کرد: شکر خدای که ما را در سایه توفیقات واسعه الهی و در زمره پیروان رسولش قرار داد و به ما توفیق خدمت به عزیزترین بندگان خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران را عطا فرمود.

وی همچنین تاکید کرد: همت والای شهدا و جانبازان است، آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت خم کردند تا ما قامت خم نکنیم و امنیت و عزت امروز ما مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: روحیه مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، امروز در همه زمینه‌های مختلف می‌تواند یاری رسان ما باشد تا با الهام گرفتن از این ارزش‌های معنوی در مقابله با مشکلات احتمالی بهترین واکنش را نشان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا