رسولی نژاد:

فاجعه اصلی در فیروزکوه اتفاق افتاده است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: در دماوند یک مورد فوتی داریم و مفقودی نداریم، فاجعه اصلی در روستای مزداران اتفاق افتاده که سه روز است در آن مستقریم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی نژاد،نماینده مردم دماوند و فیروزکوه درگفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادافراد غیر بومی برای گردش به دماوند و فیروزکوه آمده بودند نمیتوان آمار دقیق فوتی های ناشی از سیل اخیر ارائه کرد.

وی افزود: در دماوند یک مورد فوتی داریم و مفقودی نداریم، فاجعه اصلی در روستای مزداران اتفاق افتاده که سه روز است در آن مستقریم؛ ۹۰ درصد روستای بزرگ و زیبای مزداران زیر گل و لای فرو رفته است و اوج فاجعه در این منطقه قرار دارد.

رسولی نژاد خاطرنشان کرد: آماری که اعلام می شود مربوط به افراد بومی منطقه است که بین ۶ تا ۹ نفر از افراد بومی مفقود شده اند. متاسفانه علیرغم هشدارهایی که چند روز جلوتر داده شده است اما افرادی به این منطقه آمدند.

وی ضمن تشکر از حضور رییس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، استاندار تهران و وزیر نیرو ف بیان داشت: حضور مسئولین در این شرایط در مناطق آسیب دیده از سیل خیلی موثر بود؛ همچنین از عملکرد همه دستگاه ها مانند راهداری، استانداری، وزارت کشور، معاون اول رئیس جمهور و سپاه راضی هستیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: ارتفاع گل و لای در برخی مناطق به ۴ متر می رسد؛ قطعا آمار تلفات منطقه ما نسبت به استان تهران و کل کشور و حتی امام زاده داوود بیشتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا