فرماندار فیروزکوه عنوان کرد:

اهدای ۵۵رأس دام به خانواده حادثه دیده روستای زرمان توسط تعاونی دامداران

فرماندار فیروزکوه گفت: كمك رساني مردم به خانواده آسیب دیده در آتش سوزی روستای زرمان مظهر و جلوه وحدت و همدلی بود كه به خوبي به منصه ظهور رسيد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری در حاشیه تحویل کمک های مردمی به خانواده آسیب دیده ناشی از آتش سوزی در روستای زرمان که رئیس دادگستری و امام جمعه شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: همانطور که اطلاع دارید دوهفته پیش در جریان واقعه آتش سوزی در این روستا یک واحد مسکونی و دامداری کامل در حریق سوخت و دام و دارایی این خانواده طعمه حریق شد و کاملا از بین رفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به اینکه مسیولین در روز حادثه در محل حاضر شدند علاوه بر اینکه موجب آرامش خانواده شدند، با عزم جدی بدنبال جبران خسارت وارده بودند که خوشبختانه بعد از گذشته دو هفته این امر با همراهی مردم عزیز محقق شد.

وی ادامه داد: در همین راستا اقدامات خوبی توسط رسانه‌های ملی و محلی صورت گرفت که موجب ایجاد پویش همدلی توسط تعاونی دامداران با هدف کمک رسانی به این خانواده شد.

وی تصریح کرد: به نحوی که امروز شاهد اهدای ۵۵ راس دام با همت دامداران در فاز اول هستیم که قطعا در مراحل بعدی و با توجه به شرایط آب و هوایی در فصول آینده تعداد دام بیشتری از سوی دامداران تحویل این خانواده می شود.

مهری افزود: همچنین توسط خیرین نیز مبلغی حدود ۱۲۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: دولت هم در کنار مردم عزیز فیروزکوه تسهیلاتی را جهت کمک به خانواده آسیب دیده بصورت بلا عوض و کم بهره در نظر گرفته است.

وی در پایان ضمن تقدیر از مسئولین شهرستان، از بخشدار ارجمند، تعاونی دامداران، از اصحاب رسانه، جهاد کشاورزی و تعاونی دهیاران بخش ارجمند که در این امر خداپسندانه پیشگام بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا