فرماندار فیروزکوه خواستار افزایش سهمیه آرد این شهرستان شد

جلسه کارگروه آرد و نان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری تهران، معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت، مدیر آرد و نان استان تهران، معاون برنامه ریزی فرماندار و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به پایلوت قرار دادن ۷ شهرستان واقع در شرق و جنوب شرق استان تهران جهت راه اندازی سامانه پایلا و همچنین نحوه بارگیری و حمل آرد توسط شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس گفت: با نصب این سامانه رهگیری بر روی خودروی حمل آرد می توان از مبدا یعنی کارخانه تا مقصد که خبازی است رصد دقیقی داشت تا عیناً میزان آرد تخصیصی خبازان بدون کم و کاست و انحراف تحویل شود.

وی افزود: فیروزکوه به علت پراکندگی جمعیت و قرار داشتن در سه محور مواصلاتی تهران، سمنان و مازندران و همچنین بعنوان یکی از مقصد های گردشگری در فصول سال در تخصیص سهمیه با کمبود آرد مواجه است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: در همین راستا اداره غله و صمت باید با برنامه ریزی دقیق در این زمینه نسبت به تامین آرد مورد نیاز اقدام کند تا در شهرستان با کمبود آرد مواجه نشده و پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تاخیر حمل آرد توسط شرکت خلیج فارس بین ده تا ۱۲ روز که این نا رضایتی خبازان را همراه داشته مقرر شد تا حمل آرد شهرستان توسط شرکت آرد مروارید دماوند صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا