فرماندار فیروزکوه را بهتر بشناسیم/ برگزاری مراسم تودیع و معارفه ابوالقاسم مهری

در طی هفته گذشته ابوالقاسم مهری طی حکمی از سوی استاندار تهران بعنوان سرپرست فرمانداری فیروزکوه معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در طی هفته گذشته ابوالقاسم مهری طی حکمی از سوی استاندار تهران بعنوان سرپرست فرمانداری فیروزکوه معرفی و منصوب شد.

ابوالقاسم مهری، متولد روستای بوزج از شهرستان طالقان است که پس از چند سال بخشدار بودن در طالقان و پس از پیگیری های موثر وی برای ارتقاء ساختار اداری این بخش به شهرستان در اواخر دی ماه سال ۸۹ به عنوان اولین فرماندار طالقان لقب گرفت.

وی در ادامه فعالیت های اجرائی خود در سال ۹۱ به عنوان فرماندار شهرستان فیروزکوه منصوب شد که در سال پایانی دولت دهم فعالیت خود را آغاز کرد و از جمله معدود فرماندارانی بود که در دو سال ابتدایی دولت یازدهم که بازار تغییر فرمانداران در کشور داغ بود، با حمایت های مردمی و مسئولین شهرستان به فعالیت خود در این سمت ادامه داد.

بعد از آن تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه می دهد و ۲ سال در حوزه امور روستائی استانداری تهران فعالیت می کرد.

ابوالقاسم مهری امروز با حضور حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین معارفه شد و مجدداً بعنوان فرماندار فیروزکوه فعالیت خود را آغاز نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا