فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه خبر داد:

فرمان عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان فیروزکوه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، از دستگیری ۵ تن از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، از دستگیری ۵ تن از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: اهالی یکی از محلات شهر فیروزکوه روز گذشته با مشاهده درگیری ۵ نفر که به علت مصرف شرب خمر نظم و انضباط اجتماعی را بر هم زده و در حال متواری شدن بودند، مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: در پی این تماس مردمی و دغدغه شهروندان برای پیگیری موضوع، هماهنگی های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و ماموران کلانتری ۱۱، پلیس اطلاعات و یگان امداد به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.

سرهنگ عبدیان هم چنین خاطر نشان کرد: پلیس در کمتر از یک ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان متواری را شناسایی و در یک اقدام ضربتی چهار تن از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و یکی از متهمین به علت جراحات وارده چاقو به مراکز درمانی تهران منتقل شد.

وی با تاگید بر این که تحقیقات پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: والدین باید ضمن آموزش مهارت های اساسی در کنترل خشم و هیجان های منفی، به فرزندان خود نحوه مهارت های اجتماعی و انتخاب دوست را آموزش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا